Știri
Leave a comment

1900 de copii cu varsta mai mica de un an mor anual in Romania

Organizatia Salvati Copiii lanseaza campania „Bun venit pe lume!” prin care isi propune strangerea de fonduri pentru dotarea cu incubatoare a maternitatilor din 15 orase.

Pornind de la datele statistice conform carora in Romania mor anual, in medie, 1900 de copii cu varsta mai mica de un an, organizatia Salvati Copiii a amplasat in trei locuri cunoscute din Bucuresti – Bucuresti Mall, Plaza Romania si parcul Herastrau–la Roata Mare – cate 1900 de body-uri de copii, fiecare dintre acestea simbolizand un copil care nu a mai apucat sa-l foloseasca.

In fiecare dintre cele trei spatii au fost facute donatii incepand din 6 octombrie, ora 11:00. Pentru fiecare 50 de lei donati, un body va ajunge la copiii din maternitati. In fiecare dintre cele trei locatii au existat si doua ateliere sustinute de voluntarii Salvati Copiii – unul de personalizare a  body-urilor donate si unul creativ pentru copii. Astfel, toti cei care au  participat la actiune, au avut ocazia sa lase un mesaj personalizat pe body.

 Bun venit pe lume!’ este o campanie emotionanta, care te face sa te gandesti ca moartea unui bebelus nu este o statistica. Ne dorim foarte mult ca, prin mecanismul creativ al campaniei, sa atragem atentia societatii din Romania asupra acestor tragedii si sa demonstram ca donatiile pot avea un rezultat direct, dar si un efect pe termen lung, in numarul de vieti de copii salvate. Ii incurajam pe toti romanii sa contribuie cu donatii prin sms, pe site-ul nostru sau direct la locatiile in care sunt expuse body-urile pentru ca, intr-adevar, prin incubatoarele cumparate, sporim sansa la viata a copiilor nostri, a declarat Gabriela Alexandrescu, Presedinte Executiv al Organizatiei Salvati Copiii Romania.

Contributii in bani se mai pot face trimitand sms la numarul 8864 sau aici pana la incheierea campaniei, in 31 decembrie.

Fondurile obtinute prin aceasta campanie vor fi folosite de catre Salvati Copiii pentru dotarea cu incubatoare a 15 maternitati din urmatoarele orase: Pitesti, Constanta, Bucuresti, Cluj-Napoca, Iasi, Bacau, Craiova, Targu Mures, Timisoara, Suceava, Piatra Neamt, Vaslui, Hunedoara, Resita si Brasov.

Campania, dezvoltata impreuna cu McCann Erickson, in parteneriat cu Anchor Grup si Primaria Bucuresti, va avea sustinerea Amaliei Nastase ca Ambasador al programului “Fiecare Copil Conteaza’ si a lui Andi Moisescu.

 

Comunicat de presa

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *