Eu ca mamă
Leave a comment

Cizmele cu Minnie si fericirea de a sari in balti

–          Mami, cand ma trezesc, vreau sa vii tu sa ma iei de la gradi si sa-mi aduci cizmele cu Minnie ca sa sarim in balti.

–          Sigur, iubito, asa facem.

–          Sa vii prima dintre parinti. Si nu uita cizmele.

Imi spuse Mariuca in timp ce era la tatal ei in brate si usa de la lift se inchidea. Din cutia care ii ducea de la etajul 5 la parter, se auzea infundat o voce de soarece de 3 ani:

–          Pa, mami, te iubesc. Sa-mi aduci cizmeleeeee.

La 16.30 eram prima la usa gradinitei cu cizmele puse de degetul aratator (ce bine ca au urechi. Ele, cizmele) si cu un trening impermeabil. Urma sa sarim in balti.  Desigur, si eu imi adaptasem tinuta la conditiile meteo: cizme de cauciuc pana la genunchi. In rest, ce mai conta.

Am echipat-o pe Mariuca in timp de topaia intr-un picior si canta de zor si am sarit apoi in toate baltile din drumul spre casa. Era fericita, iar eu nu mai puteam de dragul ei.

Despre cizmele care aduc fericirea stiam doar ca le-a cumparat Bogdan. Ne-am ciondanit putin atunci ca i le-a luat atat de inzorzonate: rosii cu buline negre, cu Minnie, cu funda, cu urechi, cand eu imi imaginasem ceva mai universal de purtat si de asortat la leggings ca o sorcova cu Hello Kitty, tricou turcoaz cu balerina, hanorac  magenta cu Minnie. Sigur ca bucuria Mariucai la vederea lor a sters orice urma de spranceana ridicata din partea mea.

IMG_3374 (2)

Apoi, intr-o dimineata, cand am intrat in magazinul Mothercare din Dorobanti, le-am vazut expuse la loc de cinste si mi-am dat imediat seama ca Bogdan facuse o alegere inspirata financiar si calitativ. Apoi m-am plimbat prin magazin cu bucuria si curiozitatea unui copil mic. Am pipait body-urile de nou-nascuti care mi-au adus multa nostalgie, imi venea sa le pup, sa le miros si imi imaginam o fetita mica si dulce imbracata frumos de Craciun. Mi-a placut ca pe langa traditonalele roz bombon si bleu ciel, existau culori pastelate ca boboanele fondante: vernil, galben, mov liliac si culori indraznete: rosu carmin, bleumarin, portocaliu si, desigur, combinatii fericite ale acestora. Girafele, elefantii, pasarile si toate broderiile sau desenele fie aplicate, fie imprimate, aratau calitativ si durabil. Mi-a placut un body pentru nou-nascuti ale carui mansete puteau fi trase peste degetele copilului, scotand din schema eternele manusi de bebelusi. Din experienta mea si a prietenilor nostri cu copii, pot spune ca acest brand se distinge prin elemente unice precum inovatia si calitatea.

M-am minunat apoi de patuturile pentru copii, de varietatea si multitudinea lor. M-am distrat la colacele reductoare cu Minnie si cu alte personaje de desene animate si imi venea sa ma pup ca nu am luat-o pe Mariuca cu mine, ca altfel as fi ramas leftera. M-am jucat la casuta pentru papusi, la tobele si instalatia de karaoke, mi-a venit sa pictez cu acuarelele cu sclipici si imi lasa gura apa sa testez o bicicleta, un premergator si un carucior tip umbrela. Cat despre hainele pentru todleri, ce sa zic, iarasi bine ca nu am fost cu Mariuca: multe culori, multe posibilitati de combinare atat a hainelor intre ele, cat si a culorilor.

Insa cel si cel mai  mult mi-a placut sectiunea de viitoare mame, unde am vazut haine cu design trendy si dimensiuni normale, haine care pot fi folosite si dupa perioada de sarcina si, mai ales, sutiene feminine. Sectiunea de Mother to be m-a facut sa apreciez faptul ca Mothercare pune accent pe feminitatea mamelor si le incurajeaza sa se respecte pe ele ca femei.

Am plecat de acolo cu o pijama groasa, pufoasa, moale si multicolora pentru Iulia care nu sta deloc invelita, mai ales acum, cand inca nu avem caldura. Cand i-am aratat-o Iuliei, a luat-o si a tinut-o in brate pana cand am imbracat-o, seara cu ea. Mariuca a fost dezamagita ca nu are si ea si se incapatana sa se indese si ea in pijamaua de 12-18 luni.

Si daca nu stiati despre acest lant de magazine, va spun ca Mothercare este un retailer de specialitate de produse pentru viitoarele mame, sugari si copii pana la varsta de opt ani. Primul magazin a fost deschis  in 1961 in Surrey, Marea Britanie. Initial, activitatea Mothercare s-a axat pe carucioare, mobilier pentru copii si haine de maternitate, dar in scurt timp gama  s-a extins la haine pentru copii pana la varsta de cinci ani si ulterior pana la varsta de opt ani. Cu peste 700 de magazine in toata lumea, brandul Mothercare a luat fiinta in ideea de a oferi parintilor si viitorilor parinti locul unde, la o singura oprire si achizitie, vor gasi cea mai buna calitate si cele mai inovatoare produse pentru copiii lor. In octombrie Mothercare implineste 10 ani de existenta in Romania.

 

Text: Ana Nicolescu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *