Știri
Leave a comment

Editia a XII-a a Festivalul Brazilor de Craciun va oferi miilor de copii din medii defavorizate darul de a scrie si a citi

Din licitatia celor 26 de braduti creati special pentru Festivalul Brazilor de Craciun de designeri, institutii si de copiii de la Salvati Copiii, bilete de tombola si sponsorizari s-au strans 185.000 de euro. Suma astfel colectata va fi utilizata de Organizatia Salvati Copiii pentru 2.500 de copii si familiile lor deja cuprinsi in programele de Educatie Prescolara, Scoala dupa Scoala si A Doua Sansa.

A XII-a editie a Festivalului Brazilor de Craciun a fost prezentata de Andreea Raicu si Andi Moisescu, intreaga atmosfera din seara de 6 decembrie, seara magica a lui Mos Nicolae, fiind sub semnul darniciei si al binelui. Gala Festivalului avut loc la Hotel Radisson Blu.

De 12 ani, Salvati Copiii organizeaza Festivalul Brazilor de Craciun cu scopul de a strange fondurile necesare continuarii programelor sociale realizate pentru sprijinirea copiilor proveniti din medii sociale defavorizate. 10% dintre copiii intre 0 si 17 ani din Romania traiesc in gospodarii fara nicio persoana care sa aiba un loc de munca. De asemenea, 362.062 copii intre 3 si 17 ani nu sunt integrati in sistemul de invatamant (prescolar, general, liceal sau scoala profesionala).

Editia aceasta a oferit cea mai bogata galerie de brazi si o impresionanta implicare din partea partenerilor nostri, carora le  suntem extrem de recunoscatori. Multumim tuturor pentru suport si ne bucuram ca putem sprijini in continuare sistemul educational din Romania,  a declarat Gabriela Alexandrescu, Presedinte Executiv Salvati Copiii Romania.

In cele 12 editii de pana acum, Festivalul Brazilor de Craciun a reusit strangerea sumei de 2.669.100 euro, utilizata pentru reintegrarea scolara a copiilor care muncesc, facilitarea accesului la educatie si prevenirea abandonului scolar pentru copiii din comunitatile sarace. De asemenea, familiile lor au primit ajutor financiar si consiliere in centrele educationale Salvati Copiii Romania.

La aceasta editie, brazi originali si spectaculosi, realizati din cele mai diverse materiale, au fost creati de urmatorii designeri romani: Doina Levintza, Wilhelmina Arz, Lena Criveanu & Mihaela Glavan, Rita Muresan, Stephan Pelger, Alexandru & Mihnea Ghildus, Ana Wagner & A. David Gallery, Kristina Dragomir & Europa FM, Cristian Samfira, Carmen Ormenisan, Iris Serban, Claudia Castrase & artistul vizual Bodo, Irina Solomon & Azay, Veronica Zaharia & The One, Madalina Dorobantu, Maria Marinescu, Mirela Diaconu, Hamid Nicola Katrib & United Media, Rhea Costa si Malvina Cervenschi. La acestia se adauga: Oxette, Anca Rusu, pictorul Bogdan Mihai Radu, Mark Twain International School, bradul presei, precum si bradul creat de copiii din centrele educationale Salvati Copiii.

Brazii vedeta ai serii au fost creati de Alexandru si Mihnea Ghildus – Cortina cu Surprize (adjudecat de BCR, cu 10.000 euro), Anca Rusu – printesa Polonic (achizitionat de Renovatio, pentru 10.000 euro), iar Carrefour Romania a achizitionat bradul The One cu 7.000 de euro. Bradul Organizatiei Salvati Copiii a primit donatii in valoare de 8.800 de euro.

Cumparatorii brazilor au fost: Anca Vlad, Radu George si Ruxandra Andronache (Catena), Marius Ivan, Cristina Zegheru (Europa FM), Andrei Dumitrescu (Henkel Romania), Andreea Mihai (Carrefour), Irina Florea (Sorla M&D), Georgiana Radu (Lidl Romania), Dana Bulat (United Media), Alina Iaciu, Corneliu Cojocaru (BCR), Frank Colin, Ovidiu Buta si EDPR.

 

Comunicat de presa

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *