Inspir și expir
comment 1

Ce alegem să mâncăm la micul dejun în loc de mezeluri. Plus reportaj video

alimentatie-sanatoasa

Doamneeee, de câte ori am auzit în weekendul trecut nu am timp să mănânc dimineața, sunt pe fugă sau hai să luăm niște mezeluri pentru micul dejun. Fiecare e liber să aibă grijă de el și de sănătatea lui așa cum dorește. Însă vă spun ce înseamnă pentru mine micul dejun și de ce mă străduiesc să îl avem zilnic, no matter what.

  1. Este un timp minunat pe care îl petrec împreună cu copiii, făcând altceva decât joacă și școală.
  2. Este un moment bun în care să le încarc fetelor cupa atașamentului care dimineața e goală la copii, cum zice Otilia Mantelers.
  3. Le zic fetelor că micul dejun este important și le arăt ce e sănătos să mănânce.
  4. Este un moment de împreună, de pus rotițele în mișcare, de alint și de iubire.
  5. Pentru ca noi să avem timp pentru un mic dejun tihnit, pregătim de seara tot ce se poate pregăti, de exemplu, hainele pentru grădiniță și școală și ghiozdanele.

Variante sănătoase pentru micul dejun

În loc de mezeluri, noi alegem:

  • Humus cu salată de roșii
  • Somon fume cu roșii cherry
  • Ouă fierte + avocado și roșii cherry
  • Omletă cu salată
  • Iaurt cu fructe uscate și cereale fără zahăr
  • Lapte cu cereale integrale
  • Smoothie cu lapte vegetal, banană, fructe de pădure și semințe

  • Prosciutto crudo cu roșii cherry (v-ați prins deja că suntem fan roșii cherry)
  • Wrap cu brânză și somon/ton cu ardei gras
  • Guacamole (roșii, avocado, ardei gras și pătrunjel)
  • Le combinăm cu crackerși integrali sau wasa

În reportajul de mai jos ne vedeți pe noi cum pregătim un mic dejun sănătos și care sunt beneficiile acestei mese.

Text: Ana Nicolescu

1 Comment

  1. Dana C says

    Prosciutto este un produs procesat la fel de periculos si daunator sanatatii ca si mezelurile. Toate produsele din carne procesata sunt cancerigene. Produsele lactate la fel. In plus digestia produselor animale de orice fel produce aciditate in organism.
    Deci aceste produse nu ca doar trebuiesc evitate/eliminate dar nicidecum consumate la micul dejun.
    Zaharuri si uleiuri sanatoase provenite din fructe/legume si toate soiurile de nuci, alune.
    Dimineata trebuie inceputa usor. Fructele nu se combina niciodata cu altceva altfel digestia va avea de suferit.
    Fructele se consuma singure si cel mai bine dimineata pentru o buna absorbtie a nutrientilor si o buna energie.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *