Acum aproape trei ani, cand incepeam sa scriu ca Mamica Urbana, nu mi-am pus niciun obiectiv. Nu am vrut sa ajung nicaieri cu acest blog. Am vrut pur si simplu sa scriu, in primul rand pentru mine. Sa nu o iau razna, sa nu am atata pauza in viata profesionala, sa am un refugiu, un loc in care sa scap si sa fiu matura… adulta. Am vrut sa nu ma pierd de oamenii frumosi pe care ii cunoscusem in 15 ani de presa. Am vrut un loc in care sa scriu despre ce vreau eu, cand si cum vreau eu, si, mai ales, cand pot. Stiam doar ca nu vreau un blog de tip forum, ci unul cu pareri avizate, scris civilizat si argumentat.
Uneori nu imi vine sa cred cate s-au intamplat in trei ani, cat de frumos si firesc s-au legat multe lucruri, relatii, prietenii si cat de mult am evoluat impreuna cu voi. Si cred ca am avut parte de toate experientele bune pentru ca tot ce am facut si fac ca Mamica Urbana este din suflet. Si cred in tot ceea ce fac. Dupa primul an de blog, Lavinia Pavel de la White PR mi-a propus sa facem impreuna un eveniment pentru mame bloggerite. Am zis “da”, fara sa ma gandesc prea mult. Acum mi se pare ca a fost un “da” mai degraba inconstient, decat curajos. Insa pentru ca am crezut cu tarie in comunitatea mamelor bloggerite si in puterea mea de a lega oameni, acest tip de evenimente a prins foarte bine si pentru mine au fost un fel de “stiu ca nu e usor sa fii mama, dar mai stiu ca e extrem de frumos si daca tot ne-am adunat aici, hai sa ne distram”. Am creat pe Facebook grupul Mame bloggerite, unde ne cunoastem, postam ce scriem pe bloguri, si, mai ales, ne mobilizam in campanii umanitare. Si asa am ajuns sa organizez si mai multe evenimente, fie in parteneriat, fie pe cont propriu, unde miza cea mai mare a fost legarea unor prietenii si constientizarea faptului ca aceasta nisa are un cuvant important de spus si ca este formator de opinie.
Iar de departe, cele mai frumoase campanii sunt cele umanitare, pentru ca ele te storc de emotii, dar dupa ce dai, simti ca primesti si te incarci iarasi cu energie pozitiva.
Si in tot amalgamul de articole, parteneriate, evenimente, campanii, emisiuni, cumva, la finalul acestei primaveri, in timp ce scriam un mail si vorbeam, in paralel cu Ioana Predoiu, cu care tocmai ce organizasem un eveniment, mi-am da seama ca va trebui sa existe un urmator pas pentru activitatea mea de pe blog. Ceva care sa puna in ordine, sa separe, sa fie curat si limpede, sa fie o continuare.
Solutia a venit firesc, sub denumirea de Parenting PR. Un fel de agentie de PR, dar, totusi, mai mult decat atat, un consilier pentru o viata mai buna, o prietena care iti arata ca viata are savoare, o sora care iti deschide ochii si te ajuta sa iti manageriezi timpul in favoarea ta, o mama care iti spune ca esti frumoasa asa cum te-a lasat Dumnezeu si ca tot ce trebuie sa faci este sa crezi in tine si sa te iubesti.
Impreuna cu Ioana, vrem sa credem ca orice e posibil, ca miracole exista, ca viata poate fi si colorata, ca toate raspunsurile sunt in noi. Si, poate cel mai important, vrem sa cream, cu dragoste, concept care sa imbunatateasca viata mamelor din Romania.
Prima noastra campanie se numeste “Esti unica. Alege personalizat” si vrem sa scoatem in evidenta faptul ca fiecare dintre noi are resursele necesare sa fie amazing cu ce ne-a inzestrat natura si cu ce avem la-ndemana prin casa.
Astfel ca lucram cu 4 specialisti din domenii diferite. Impreuna cu Sinziana Iaru, make-up artist, am construit “Make-up concept for moms” . Sinziana vine acasa la mame si le arata cum sa-si puna in evidenta trasaturile, cu fardurile lor, cu lumina din propria casa, in timpul pe care ele si-l pot aloca pentru machiaj.
Gabi Urda, consilier vestimentar, vine cu conceptul “Shopping la tine in sifonier” si pune pe lista bugetul, timpul, scoate ce e demodat, ce nu se potriveste din dulap si le ofera mamelor o noua imagine in concordanta cu forma corpului, cu preferintele vestimentare, cu bugetul pe care il au, cu trairile lor.
Dr. Ruxandra Constantina va fi “Doctor pentru supermame” si va avea grija de sanatatea mamelor, alegand impreuna metode personalizate si minim invazive de investigare si de imbunatatire a starii de sanatate.
Claudia Buneci, consilier in nutritie, merge la mame acasa, se uita in frigider, le spune care sunt alegerile sanatoase si le construieste un meniu verde pentru o saptamana, un fel de sampling pentru o dieta care sa se transforme in stil de viata. Conceptul Claudiei este “Green-up your life”.
Noi credem ca este important sa ne atingem obiectivele, atata timp cat ele sunt realiste. La fel cum credem ca daca vom sti sa ne machiem rapid, daca vom sti cum sa ne compunem tinute de duminica seara pentru toata saptamana, daca ne vom verifica starea de sanatate periodic si vom gati smart, adica sanatos si cu minim de timp si de resurse, vom avea vreme sa citim o carte buna, sa facem yoga, sa mergem la un concert, la o expozitie, sa alergam dimineata 15 minute pe alei sau orice altceva ce ne-ar aduce pace si liniste in suflet.
Toate conceptele sunt construite pentru o mai buna manageriere a timpului, astfel incat sa avem vreme si pentru relaxare, pentru somn, pentru suflet. Toate conceptele iau in calcul bugetul fiecarei mame, fiecarei familii. Fiecare concept este un dans armonizat intre bani, timp, dorinte, frustrari, neputinte, pasiuni. Fiecare concept este menit sa le arate mamelor ca merita sa se pretuiasca, sa isi ofere timp pentru ele insele, sa se iubeasca, sa se accepte, sa se relaxeze, sa se odihneasca.
Daca in 2015, fiecare mama care a citit sau a auzit macar de programul “Esti unica. Alege personalizat”, a reusit sa-si acorde 5 minute pe zi doar pentru ea, inima mea va canta, iar in ochii mei vor juca lacrimi de bucurie si implinire.
Iubiti-va si respectati-va. Meritati.
Ne-au ajutat sa cream o poveste in imagini:
Make-up: Sinziana Iaru Make-up Artist
Hair-stylist: Alina Cotta
Consilier vestimentar: Gabi Urda
Vestimentatie: Colors of Love, Pantofi: Iness
Locatie: Libraria Humanitas Cismigiu
Foto: Dragos Grivei
Si, mai presus de toate, iti multumim Diana cu Vanilie ca ne-ai adus impreuna, pe Ioana si pe mine, ca ti-am simtit prezenta in ziua shooting-ului: o parola “cu vanilie” intr-o cafenea din Dorobanti, o crizantema galbena la Libraria Humanitas Cismigiu… Iti multumim ca ne inspiri proiecte frumoase, colorate si optimiste, asa ca tine. Multumim ca ai grija de noi, de acolo, de Sus, vanilla girl!
Text: Ana Nicolescu
11 comentarii
Eram curioasa sa inteleg de unde vine Parenting PR. Sa aveti succes si multe proiecte frumoase realizate!
Multumim, Valentina! Numele vine dintr-o dupa-amiaza de primavara cand o intrebam pe Ioana cum s-o spune, oare, intr-un cuvant, ca fac (si) PR pe segmentul de parenting. Si raspunsul ne-a venit la amandoua in acelasi timp: Parenting PR 🙂
Bravo! Mi-ar placea sa fiu alaturi de voi in campaniile pe care le veti demara. 🙂
Multumim pentru sustinere.
Tot asa!
[…] parte din campania Anei Nicolescu (Mămica Urbană), Eşti unică. Alege personalizat, am acceptat şi eu invitaţia ei de a fi vizitată de un make-up artist care să-mi arate cum să […]
[…] “Eşti unică. Alege personalizat” inițiată de Ana Nicolescu și Ioana Predoiu prin Parenting PR îşi propune să scoată în […]
[…] “Eşti unică. Alege personalizat” inițiată de Ana Nicolescu și Ioana Predoiu prin Parenting PR îşi propune să scoată în […]
[…] Shopping la tine în şifonier by Gabi Urdă face parte din programul Eşti unică. Alege personalizat, un concept Parenting PR. […]
[…] text face parte din campania “Eşti unică. Alege personalizat” inițiată de Ana Nicolescu și Ioana Predoiu prin Parenting PR care îşi propune să scoată […]
[…] frumoase pe care Ana si Ioana le pun la cale puteti citi pe pagina lor de Facebook si pe blogul Anei. Multumesc, Ana, pentru o dimineata minunata petrecuta in compania lui Gabi! Sper ca Parenting PR […]